Cu multi ani in urma, orasele planetei au fost invadate de o fioroasa armata de tauri, barbarele creatii luand nastere sub atenta supraveghere a specialistilor in supercaruri adunati sub denumirea de edo competition. Botezate sugestiv LP710, infricosatoarele arme de distrugere in masa isi intalnesc astazi succesorul, ce va face intreaga omenire sa duca mai departe vestea sosirii celui Ales - LP750.
Valorile pe care le arunca in joc extremul edo competition LP750 pot fi considerate cu usurinta astronomice, creatia italiano-germana fiind gata sa transforme intr-o victima nevinovata orice supercar ce ii va iesi in cale. Indiferent de nationalitate. Indiferent de specificatii. Pentru ca, mai intai de toate, edo competition LP750 poate accelera de la 0 la 100 km/h in doar 3.1 secunde. Iar daca asta nu ti se pare convingator, barbarul din Ahle este pregatit sa te surprinda cu acceleratia de la 0 la 200 km/h in numai 9.7 secunde, bariera celor 300 km/h urmand a fi distrusa, cu start de pe loc, dupa 24.5 secunde. Viteza maxima? Ce-ai zice de un ridicol 365 km/h? Suna bine, nu-i asa?
Pentru a se bucura insa de aceste cifre, fiorosul taur ascunde sub capota o impresionanta lista de modificari. Uriasul motor in 12 cilindri, de 6.5 litri, a suferit o operatie pe cord deschis si vine acum la pachet cu pistoane, axe cu came, admisie, filtre de aer, plus sistem de evacuare, de buna intelegere a noilor componente ocupandu-se unitatea de control optimizata. Intr-un final, odata iesit din sala de operatii, pacientul va raspunde la apasarea pedalei de acceleratie cu nu mai putin de 750 cai putere si 740 Nm. Iar de parca asta nu ar fi indeajuns, un sunet vulgar va fi intotdeauna livrat alaturi de performantele capabile sa iti taie respiratia, cei mai curajosi din fire urmand a fi binecuvantati cu... tractiune spate. Da, ai citit bine. 750 cai putere si tractiune spate pe un ex-Lamborghini Murcielago LP640, ceea ce inseamna ca vei avea nevoie sa iti schimbi mai mereu pantalonii. Garantat!
nainte de a trece la actiune, monstruosul edo competition LP750 a fost (a)tras in departamentul Design, de unde a iesit echipat cu un paintjob tipator, un kit aerodinamic subtil (fireste, acel urias eleron poate fi caracterizat printr-un orice alt cuvant, dar subtil cu siguranta nu) si cu jante ultra-usoare pe 18, respectiv 19 inci (fata/spate).
0 comentarii:
Trimiteți un comentariu