Cand ai doar 21 de ani, nu ar prea exista motive pentru care cineva sa te poata crede expert. Ei bine, nu este si cazul Mazdei MX-5, care desi nu are aceleasi jucarii pe care le etaleaza SLK, Z4 sau TT, nici nu pae sa-si faca vreo problema, in legatura cu asta. Chiar daca nu are loc in gasca baietilor rai, roadsterul japonez si-a gasit pana acum nu mai putin de 900.000 de fani, care nu s-au putut abitine pana nu au luat una acasa? Sau erau doar fane? In fine, nu mai conteaza asta, atunci cand poti privi toate cabrioletele din varful unei ierarhii bine intocmite: cea a vanzarilor.
Aparut in 1989, ca o reeditare a simplitatii roadsterelor britanice de odinioara, Mazda MX-5 s-a vrut a fi, inca de la inceput, o masina redusa la esential: sofer, motor si cerul de deasupra. Chiar daca glumele proaste au curs, de-a lungul anilor, iar micuta Mazda nu a capatat niciodata destula forta incat sa provoace pe nimeni la duel, cererea de pe piata i-a stimulat pe japonezi sa ofere trei generatii si cateva facelifturi. Exemplarul cu numarul 900.000 tocmai a parasit linia de asamblare de la Hiroshima, vopsit in visiniu si purtand inscriptia "thank you". Japonezii si politetea lor enervanta…
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
0 comentarii:
Trimiteți un comentariu